Örebrosvängen

Tänkte sammanfatta min långhelg i Örebro.
 
Torsdag: Åker upp och har slängt på mig världens hosta. Inte riktigt vad jag hade planerat. Lillebror bjuder på torskrygg, duschesspotatis och vitvinssås, mumma! Han kan han! På eftermiddagen åker jag och mamma och kollar på barnvagnar och bilbarnstolar, eller babyskydd heter det visst när dom är pyttesmå. Fick även handlat två pyamaser till filuren.
 
Fredag: Tanken var att jag skulle gå på hindersmässan och träffa folk, men det gick ju inte med min hals. Långsam promenad till apoteket för att köpa något slemlösande och hem igen, inget vidare. Det blev en dag av ingen nytta alls.
 
Lördag: Jesper kommer! Lillebror bjuder på potentiell bröllopsmiddag i form av oxfile, potatiskaka och rödvinssås, mumma det med! Sen åker vi för att bestämma en barnvagn. En Emmaljunga med Duo S chassi och Edge korg i färgen Capri brun, sååå snygg!
 Chassit
Och hur korgen ser ut. Hittade ingen bild med rätt kombination :P
 
Söndag: Dagen för hemfärd. En sväng in till mormor för fika och sedan vidare till svärmor som bjöd på lunch. Packa bilen full med bebisgrejer och sedan bege sig. Vi stannade som vanligt i Götene för kissepaus och byte av chaufför. Sen var det ett jäkla skitväder resten av vägen. Snöblandat regn och 2 minusgrader. Ju längre vi kom desto mildare och snöigare blev det. I Alingsås var det vitt och nollgradigt, jippi!


Kommentarer
Lena

Ja, tråkigt att vi inte hann ses! Tog en sväng på marknaden på eftermiddan istället, mölade lite marknadsnougat åt dig. ;-) Hoppas du kryat på dig nu.

Svar: Härligt! Jag är fortfarande förkyld men halsen är bättre iaf och jag jobbade igår utan problem så jag hoppas det är på väg bort. Kram!
purposeoflife.blogg.se

2013-01-29 @ 11:14:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0