Thihi!

Här kommer bilderna från dagens ultraljud!
 
 Här ser man ansiktet ganska bra
 Lite profil, det svarta i magen är magsäcken
 Profilen
 Och här ser man hela ryggraden
 
Det var minsann en riktig liten gymnast jag hade där. Häftigt att hen rörde sig så mycket, eftersom jag är osäker på vad jag har känt. Men det var väldigt mycket böj och sträck, böja upp foten och hålla i den, sträcka ut, vi såg den svälja fostervatten och hicka och även en liten vink.
Allt som allt såg det bra ut, två armar, två ben, fyra kammare i hjärtat som tickade på, rund och fin mage, rund skalle, ögon, näsa, mun, öron :) Det känns väldigt overkligt och vi önskar att vi hade fått tagit med oss filmkamera men det fick man inte. BF står iaf kvar på 12/6.
 
Vecka 18+5


Kommentarer
camilla winsnes

<3

2013-01-14 @ 13:05:14
Lindh

Mysigt!
Visst är det något magiskt med att se ultraljudet första gången? Tycker jag som kille iaf, det brukar ju vara innan man riktigt fått känna några sparkar och så..

Svar: Han tyckte det var fantastiskt! Särskillt just det att det rörde sig så mycket. Några veckor till så borde man kunna känna lite mer rejält.
purposeoflife.blogg.se

2013-01-14 @ 14:52:09
Elizabeth Löfström


Mormors gullunge!

2013-01-14 @ 17:54:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0