Mvc-besök

Som sagt var jag hos barnmorskan igår. Blodtrycket var bra och bebisens hjärta tickade på som det skulle. Det blev ett rätt snabbt besök denna gången då vi inte hade några frågor eller annat vi funderade över. Vi tog inget blodprov utan hon sa att jag fortsätter som jag gör så länge det känns bra, och börjar jag känna mig väldigt trött så ökar jag bara, annars testar vi nästa gång. SF-måttet låg på 30 cm vilket är den övre gränsen för medel.
 
 
Hon sa att det är inget att oroa sig för, det är ofta det går rätt upp och sedan planar ut igen. Skulle jag gå över kurvan så tar vi det då med tillväxtultraljud. Ska läsa på lite om vad det innebär.
Imorron börjar föräldrakursen! Den ser vi fram emot, och hoppas på vettigt folk man kan träffa även privat.
 
Vecka 28+6


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0