Ökat järnintaget

Från och med nu går jag över till att ta järntillskott varannan dag istället för var tredje, plus att jag tar en hutt blutsaft varje dag. Men mer än varannan dag vill jag nog inte behöva ta järntabletter, hoppas verkligen värdena ser bra ut nästa vecka så jag kan fortsätta som jag gör.
 
På lördag ska vi sätta upp skötbordet! Tjoho! Äntligen ska det komma på plats, bara en skötbädd till det som fattas och en massa småsaker, blöjor, salva, babyolja, tvättlappar osv. Det blir kul att åka och göra en storhandling för att preparera skötplatserna och skötväskan :D När det nu blir, tiden rinner iväg alldeles för fort, klyschigt men sant.
 
Vecka 27+5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0