Sömnbrist!

Har under hela graviditeten hittils sovit rätt bra, även om jag varit uppe flera gånger per natt och även om jag drömt en massa så tycker jag jag ändå inte att jag varit fruktansvärt trött. Men nu senaste dagarna har jag sovit extremt dåligt! Varit uppe vid 5-6 och sedan inte riktigt kunnat somna om, legat i nån konstig dvala och inte riktigt sovit, inte riktigt varit vaken. Det är otroligt frustrerande när man har ett jobb som gör att man är hemma vid 23 på kvällarna.
 
Fine, man kan snacka om att det bara är att vänja sig vid sömnlösa nätter, men det kommer vara en annorlunda situation då. Jag kommer intre ha ett arbete jag måste gå till och vara trevlig, och jag kommer ha möjlighet att sova även på dagen när bebisen sover, och vi kommer vara två som delar på det.
 
Men nu är det bara jag som blir lidande. Blir skönt att få sluta jobbet snart och lägga mer tid på hemmet och tillfix i Filurens rum, det ser jag fram emot!
 
Vecka 28+0


Kommentarer
Elizabeth Löfström



Imorgon kommer jag med flera matlådor till er och i dem finns det mycket gott.
Vidare är skötbord,byrå och flera andra saker med till hen. Du ska se att det kommer bli så bra Christine. Sen måste du lära dig att 'bara vara'
lite. Din järnbrist tar på krafterna.
Ses imorgon bitti/förmiddag.
Kram till er alla 'tre'
Mamms!

Svar: Det kommer blir bra, blir spännande att se hur det står till med järnvärdet på måndag, hoppas det kan räcka med varannan dag. Och järnrik mat försöker jag få i mig mer eller mindre varje dag.
purposeoflife.blogg.se

2013-03-20 @ 11:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0