Mvc-besök

Dags för barnmmorksan idag igen. Idag var det en student som kollade allt med hjälp av våran vanliga barnmorska. Sockervärdet var fortfarande lite högt så ska göra ett nytt test på måndag :( Skit. Jag som tycker jag varit så duktig med allt. Blodtrycket var iaf bra, järnvärde och vikt kollades inte. SF-måttet låg på 34 så den håller sig stadig,
 
 
Hjärtat tickade på med 142 slag/minut. Huvudet ligger neråt men är rörligt fortfarande och övriga kroppen håller sig på höger sida mestadels. Jag trodde nästan hen låg på tvären då jag känt så väldigt mycket på höger sida just men även lite på vänster. Hen har fortfarande tillräckligt med plats för att vända sig till rätta igen om den skulle vilja det.
 
Vecka 35+0


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0