Sex veckor kvar!

Jahaja, då ska det alltså vara sex veckor kvar till förlossningen idag. Lite panik och lite läskigt över det. Bm nästa gång om en vecka.
Vi har varit iväg och preparerat oss lite, två paket blöjor i olika storlekar, babyolja, tvättlappar, våtservetter till händer och ansikte, maxibindor, solskydd att sätta på bilfönstret, oparfymerat tvätt- och sköljmedel och ett storpack med toapapper så det inte behöver ta slut precis då. Det är skönt att ha sånna saker hemma, man vill ju inte behöva gå ut och köpa blöjor det första man gör, sen finns det säkert något man missar ändå.
 
Vecka 34+0


Kommentarer
Nathalie

En sak som både jag och Micke har missbrukat här hemma är såna där små handdukar (med en liten färgglad flärp på) som finns på ikea, dom är helt underbara att ha vid amningen också eller om man får en bebis som kräks eller dregglar en massa. Så skulle jag tipsa om nått man kan behöva så är det helt klart dom! :-)

Svar: Tack! Vi har frotté tvättlappar av lite olika slag, men jag tror jag vet vilka du menar: man kan nog inte ha för mycket sånt ;)
purposeoflife.blogg.se

2013-05-01 @ 16:43:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0