Synden straffar sig själv...

Jaha, här sitter man och känner sig orörlig. Har varit en ganska aktiv helg, både i trädgården, i huset och promenader. Det har gått ganska bra, har känt av foglossningen stundtals men kunnat vila bort det. Igår tvättade jag på förmiddagen och kroppen kändes nära på förstörd efteråt, både höfterna och ryggen. Det satt i resten av dagen och jag tänkte att fine, det försvinner över natten. Men nej, ingen skillnad. Tänkte gå till affären för att handla lite men blir nog bilen till den större affären längre bort och handlar lite mer istället. Skit.
 
Imorron ska vi till barnmorskan igen, får se om huvudet har fixerat sig. Jag upplever iaf att den stundtals ligger på tvären. Vet också att vi ska sammanställa graviditeten och gå igenom lite inför förlossningen och så ska jag få journalen utskriven.
 
Vecka 36+6


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0